Thursday, December 02, 2010

lonely girl...

 
why i feel so lonely 2 3 menjak ni?huhuhu...alhamdulillah cuti dah nak habes, can't wait to get back to Kuantan, yippie...i miss my frens so much,hukhukhuk...rutin harian sama aja, tgk CSI n BONES over n over again, hahaha xboring plak tu...I think I will become a successful forensic someday,hahaha...and one more thing i'm good at, cooking n kemas umah and for sure i will become the most successful housewife in the whole world...jeng jeng jeng so who want to marry me???harharhar sooo perasan...tapi dah asyik masak2 ni, asyik makan lar plak...bertambah-tambah lar bebanan badan after ni,huhuhu...next sem kena lar bekerja keras sket, to get my stamina back, ada ke pun stamina, harharhar...ni lar syndrom bila dah boring sgt2, xdpt dibendung lg...huhuhu i'm so so so lonely...hate this feeling soooooo much,huh...i've done everything, chill out with my girlfren, watching movies, lepak2, jalan2...but inside i feel so lonely...why?syndrom apalar ni,hahaha...lonely syndrom=loneliness...arghh xbleh trus menerus mcm ni, i have to fight...fightooo ooooh...i'm a big big girl, in a big big world, its not a big big thing if i'm lonely...hehehe...
btw can't wait to attend my bro+my good fren wedding...mesti best, i'm so xcited...hehehe...so b4 blk Kuantan dpt lar singgah Kelantan dlu...hopefully xlar rasa lonely dah nanti, bleh lar jln2 nnt...hehehe...

p/s:thanks to ayien,slalu teman gi tgk movie n lepak2...love u girl...muahhhh

2 comments: